Systemy CRM / ERP / BPM
Wykonuję systemy wspomagające pracę firmy, pomagające w zarządzaniu relacjami z klientami (CRM), zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa (ERP) czy procesami biznesowymi firmy (BPM).
Zapewniam profesjonalne podejście, terminowość, możliwość wieloetapowego wykonywania projektu (czyli co ustalony czas podsyłam bieżące efekty pracy). Przy większych systemach i sporym ograniczeniu czasowym zaciągam do pracy zaprzyjaźnionego, doświadczonego programistę.
Zainwestuj we własną firmę - zautomatyzuj i przyśpiesz pracę!
- Systemy relacji z klientami
-
System CRM (ang. Customer Relationship Management) ma za zadanie uprościć kontakt z klientem, m. in. poprzez automatyzację przekazywanych informacji, ułatwioną analizę danych czy jednolity kanał wymiany informacji.
To dedykowana platforma dostosowana do wymagań i potrzeb Twojej firmy, której celem jest przerzucenie żmudnej i powtarzającej się pracy na system informatyczny.
- Systemy zarządzania zasobami przedsiębiorstwa
-
System ERP (ang. Enterprise Resource Planning) pozwoli na zautomatyzowanie większości procesów biznesowych w Twoim przedsiębiorstwie, m. in. proces magazynowania i zarządzania zapasami, prowadzenia księgowości i finansów, planowanie produkcji czy śledzenie realizowanych dostaw.
System ERP to również rozbudowany system umożliwiający zarządzanie relacjami z klientem (CRM).
- Systemy zarządzania procesami biznesowymi
-
System BPM (ang. Business Process Management) pozwala na optymalizację przebiegu procesów biznesowych w organizacji, w tym zarządzanie dokumentami (m. in. magazynowanie, wyszukiwanie, archiwizowanie, tworzenie kopii zapasowych, porządkowanie i klasyfikacja), projektowanie i nadzorowanie ścieżki zadań, tzw. workflow czy kierowanie/wspomaganie przepływu informacji w firmie.
Stworzony system będzie służył jako jednolity kanał przepływu informacji w firmie.
- Narzędzia pomocne w prowadzeniu i zarządzaniu firmą
-
Głównym celem współpracy jest stworzenie systemu dostosowanego do potrzeb Twojej firmy. Najczęściej wykorzystywanymi narzędziami do tego osiągnięcia są między innymi:
- system mailingu umożliwiający masowe wysyłanie wiadomości e-mail do użytkowników (np. pracowników czy klientów),
- definiowanie zadań i przypomnień, np. wysłanie powiadomień do klientów, którzy nie opłacili usługi w ciągu 7 dni od zamówienia; zadania takie są kolejkowane i automatycznie wykonywane w zdefiniowanym przez Ciebie momencie,
- manager formularzy umożliwiający wygenerowanie dowolnego formularza i przesłanie go do klientów; pozwoli to na pozyskiwanie informacji od klientów,
- system płatności pozwalający na pobieranie płatności od użytkowników, a następnie zarządzanie owymi pieniędzmi (domyślne kanały płatności: przelewy ekspresowe, Premium SMS),
- zaawansowane raporty pomocne przy analizie i planowaniu przyszłych działań firmy,
- panele dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników, w tym także system uprawnień, konta moderatorów oraz administratorów,
- generatory dokumentów PDF, DOC, Excel i innych.
System o tak rozbudowanych funkcjonalnościach to niemały wydatek, ale również niemałe przedsięwzięcie i ogromna inwestycja. To także szansa dla Twojej firmy na lepszą organizację pracy oraz minimalizację kosztów prowadzenia działalności.